du är inte värd mina tårar!

du får mig må illa!

det känns inte som att jag känner dig längre, du är främande för mig! jag fattar inte hur man kan gå så lågt som du och du fortsätter tillomed lägre!. jag tror inte ens att jag gillar dig längre.

folk säger att ens syskon älskar man i grund o botten genom hela ens liv. okej? jag har sett och läst om syskon som försöker ha ihjäl varandra – helt friska i hjärnan och allt. för att dem hatar varandra så otroligt.

jag kan väl inte säga att jag hatar henne. nej inte än men på god jävla väg. jag fattar det inte?

jag ställer upp som fan på dig jag försöker ”uppfostra” dig och lära dig saker. jag minns hur glad jag var när jag var 4 år och mamma kom hem med dig och frågade vad du skulle heta?. jag skyddade dig från allt. du var det finaste jag visste..

men nu gör du mig bara besviken typ varje sekund.. varje dag och jag orkar inte mer..

jag sväljer sorgen du är inte värd mina tårar nicole!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0