Det som inte dödar, Gör dig starkare

Det finns ett litet ord som hjälper i ensamheten där tystnaden bor och tankarna försöker överösta..

jag känner mig bara så otroligt svag och så otroligt stark på samma gång. och jag säger bara som så att jag struntar i hur det går. för jag orkar faktist inte bry mig mera.

Dem som verkligen känner mig , fattar vad jag pratar om. Ni andra – ge er inte in i det ni kommer aldrig ur det och de är krongligt som fan. (ett tips bara).

mycket faller ner nu, det jag byggde upp ifrån grunden. och tårar ramlar ner för kinden från ögonen. hjärtat bultar hårt och det känns som att hela bröst korgen ska brista..

men jag lever, de är de viktigaste, ey jag lever!

jag kanske inte ser så bra ut, jag kanske inte har miljontals vänner, jag kanske inte är helt frisk, jag kanske pratar konstigt, jag kanske har en udda familj och allt sånt.

men du, jag trivs med det.

jag älskar min familj, och jag älskar att dem är udda. jag älskar verkligen det!<3. jag står ut med mitt utseende haha bättre de än flera andras. och och om jag pratar konstigt, jag har ju inte robot röst som följer trenden.. det skulle vara grymt tråkigt. som sagt jag är nöjd och trivs.

är du avundsjuk är de inte mitt problem ..

men iaf, Ordet som lyser upp vardagen iallafall för mig är att det som inte dödar dig gör dig faktist starkare ..

okej de va fler än ett ord ;) :

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0