"det slutade med att jag gick hem!"

jag är så himla trött på allt.

Igår så skulle jag till sjukan, så jag och jesper åkte dit, eftersom jag sov hos honom. Senare kom cornis till sjukhuset för jeppe och han skulle mecka cross senare sen, så dem skjutsade hem mig och sådär. Liksom inget fel med det. nee

jag tänkte fan snubben måste ju få vara lite för sig själv också. med sina kompisar annars funkar det inte.

Jaa, så sent ikväll fick jag ett sms av Dessie (Cornis tjej) för vi messade lite med varandra för båda hade så jädra tråkigt. aja hon skrev iaf nånting om de är väl klart att han inte ringer eftersom dem har väl roligare med dem brudarna..

då blev jag helt sne för innan dem åkte sa jeppe att de är BARA FÖR KILLAR, liksom brudar är inte killar, Eller har jag missat nått??

då skrev jag bara va ? :S och då skrev hon tillbaka att cornis kusin var där och hennes kompisar. då blev jag förbannad. så jag ringde hem till jesper för att kolla läget. och istället för att förklara läget, blev han bara dryg och sa att det inte är han som bjudit dit DEM.

och när jag frågade vilka som var där, sa han Ponta,theo, cornis och cornis kusin.

är de jag som är knäpp? eller är de inte rätt stor skillnad på DEM och CORNIS KUSIN?! är de flera säger man väl kanske kusiner eller :S ?

ne men sen senare kom det fram att de va nån/några till med henne.. dem skulle fixa nån bil med ljud.

visst fine! de va inte de jag blev förbannad på, fan ligg o ha gangbang om ni så gärna vill de va inte det. utan jag blev förbannad för att FÖRST SKULLE DE BARA VARA KILLAR SEN HÅLLER HAN INNE MED ATT DE VA FLER!

och hör inte av sig på fucking hela dagen ..

suck off!

aja sen slutade det med att runt 11 dyker dem upp och så åker vi till leons för jag hade inte ätit på hela dan .. mjo lite kiwi bitar & päronbitaar..

sen sitter vi där utan att ha diskuterat ett dugg. då kunde jag inte hålla käften utan jag sa liksom hade du kul då? han ba aaa den ska säljas bla bla bla.. som att de inte fanns nått fel . :S

då kokade de ännu mer i mig..

jag minns inte va jag skrek men de va nått om att han håller in saker, och han ba: aa jag börjar bli jävligt trött på dig också !

liksom va? de var inte ens de jag sa !?

jag fick ceperyck slängde min pomme i papperskorgen drog ut och gick hem ..

japp, mitt i natten med tretusen grader minus, från leons hem till ektorp..
orkade inte med nånting, det ända jag kände va att jag ville slå någon/något, så mitt knä fick ta smällen in i en lyktstolpe, hmm man är klantig när man är arg och de är kallt. ..

aja dem följde tydligen efter mig hela vägen hem, och försökte få in mig i bilen FUCK NEJ aldrig.
jag är över det här?! fuck off!

väl hemma, va min ben helt blodiga av kylan .. what ever!
så la jag mig i sängen, tjöt tills jag somnade..

så såg min kväll ut igår.

FUCK OFF FUCK FUCK OFF!!



Niprone - You and I <3 lyssnar galet på den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0