det är illa nog som det är ..

jaha?! ne de räcker inte med magkatarr utan nu så brakar helvetet löst och ger mig "mat förgifning", jag tål inte fläskkött och de va precis det jag fick i mig i helgen och inte i lite mängd kan jag lova ne ne ..
så här har man suttit fast på toaletten i 3 dagar och det enda störiga ljudet man hör är BrrrrrrBrrrrBrrrr från magen.
(hahhaa jag är kass på att härma ljud, men ni fattar nog) asså de bara bubblar som en kastrull full med kokande potatis!
ja vene ..
så idag blev det ingen praktik, jag vågade inte chansa..
för jag har varit hos min älskade man i helgen och sovit där. Så fick man reda på att en smittad maginfluensa person varit där och jespers pappa blev smittad och jeppe själv känner sig dålig, så ah men ja tror inte jag har fått det. även att jag kräktes några gånger igår.
för när jag får maginfluensa bor jag på toaletten alltså jag kommer fan inte därifrån ..
jag blev nog matförgiftad .. och det är inte roligt kan jag lova!
USCH!
så idag har jag betalt mina räkningar, det slutade på 1.300:- runt räknat. hmm så jag har icke pengar kvar att leva lajban på nehe :/.
piss skit fan ! . jag som inte varit på krogen sen Fiias 18årsdag . hahah hon fyller 20 i år :O .. herre min gud de är snart 2 år sen .
men det säger jag er, först i lön blir jag på studentveckan UUUUHJAA ! ..
alla som är med mig skrik UUHJAA ! UUHJAAH!
hahaha xD nu går jag och lägger mig ! <3
Gooooonatt, då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0