dags igen ! - sjuk :(

usch! jag hatar det här!

blää , yr som en åsna huvudet värker och värker och det spelar faktist ingen roll hur många tabbletter jag trycker i mig. igår kräktes jag flertal gånger – men ingen maginfluensa som tur är! .

magkatarr gissar vi på. ååååååhneeej inte enn gång till .. :/

den ena ledde till det andra, och usch vad skit man kan må. Sen kan det ju ha lite och göra med att man proppa i sig tårta och kakor, och inte en endaste tugga mat. Hmm :/ ..

 

så nu sitter jag här för jag dör av TRÅK, men har inte ork till något annat. skulle vilja gå ut och ta en promenad med någon i den fina ”Vår” solen. men det orkar jag inte, fan! kanske tar och släpar ut hunden snart för att bara gå och röra på sig lite, få lite luft ..

 

Börjar få student tankar, hela min värld rasar samman, vi ska tydligen ta studenten EN HEL JÄVLA VECKA före alla andra, hur pissit är inte det ?! Gaaah! jävla skit!

men jag måste iaf börja sola nu så man har lite färg till dan det gäller, Någon som vill haka på?? ba säg till så sooooolar vi lite yeah :D . haha

TÖööööööÖÖöörstig börjar jag bli igen, helt sjukt hur mycket man dricker när man är sjuk. bajs hals, bajs huvud, bajs näsa, bajs mage och bajs på att va sjuk!.

jag ska se om jag kan härma Emmi :D , starta ett Jackie´s Bajs & Kalajs :D haha vad fult ne men nått sånt. I like it, det får hon PussPoäng för :D . Clever :) .

ne nu ska jag ta en ciggarettaa och sådär, Pusshej!

Kopia av SAM_1104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0