dags att bli vuxen nu

det är jag som fuckat upp de, så de blir jag som får ta tag i det ..

jag kommer bli fattig ett par månader framåt nu så de blir inte mycket saker för mig att göra, som kostar ..

men men som sagt, det är själv förvållat.

veckan har sett ut som denna , igår skulle jag o älskling till studion (fredag) och spela in lite musik, få huvudet på andra tankar men till vår förvåning funkade inte programmet, så de blidde inte så ..

torsdag vet jag aaktist inte riktigt vad som hände, de har faktist inte hänt något speciellt denna vecka :S .. haha så ao .

i onsdags va jag på sjukan, och efter de träffade jag niklas en stund :) . vi drog till maxi o åt. mhjaa sen har de väl inte hänt nått mer :S ..

nu sitter man hemma med sönderbitna naglar .. vad ska man säga kris .. de är en jobbig period jag befinner mig i .. så där rök naglarna ..

men allt är ju självförvållat, gaah jag blir galen på mig själv ! ..

ne vi får höras, jag håller på att bli sjuk också . :/ .. febrig o dan. hoppar väl in i duschen sen ..

saknar min älskling :’( ..

Godnatt vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0