Älskar du mig ?

tårar ..

Älskling, jag vågar inte säga det här till dig rakt i ditt face. det erkänner jag. därför försöker jag skriva ner det jag försöker få fram här ..
jag älskar dig så  otroligt mycket att det gör ont i bröstet på mig..

det känns som att du har tröttnat på mig. har du de?
det känns som att jag bara är till besvär. är jag de?
det känns som att jag inte låter dig göra vad du vill. är de så?
det känns som att jag är fel för dig. är jag de?

jag vågar inte prata med dig om sånt här, för det slutar bara med att du skriker på mig och att vi börjar bråka. och så ska det ju inte va?

är vi rätt?

jag blir sur när du går för jag vill att du stannar, jag vet att du någon gång måste gå hem men jag vill dra ut på tiden. vill ligga med huvudet mot ditt bröst, följa med när du andas och känna lugnet. lyssna till när du pratar. när du pratar så där lugnt och fint får mig rysa. det är underbart.

jag älskar att bara vara där med dig och höra ditt hjärta slå lite dovt . känna din goda parfym och lukten av dig. jag skulle kunna ligga så i timmar.

men du verkar ha tankarna åt ett helt annat håll.. det känns inte som att du älskar mig längre babe :( ..

det känns inte som så .

du säger aldrig godnatt längre, du skriver aldrig sms längre, du ringer inte oavbrutet för att bara få höra min röst.
det skulle aldrig falla dig in att ta tåget mitt i natten  när jag är ledsen bara för att komma och hålla om mig (som du jämt gjorde förr) ..

Let´s face it, hon kanske har rätt. Eller så väckte hon en känsla hos dig..

Allt som händer har en mening, och det är meningen att det händer ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0