Tillbaka till verkligheten .

hej! var ett tag sen ..
jag är väldigt dålig på att vara aktiv här .. har börjat tänka på att det skulle vara enklare för mig att kanske äga e sån där iphone :P. där man kan vara aktiv med sitt bloggande.. jag gillar att sitta och skriva om skit och viktiga saker, vad som händer i mitt liv och var mina tankar far iväg.
& så som jag ser det verkar ni gilla att läsa om det, för statistiken blir bara högre och högre, Tack för det :) De gillas (y).
idag har jag varit på min praktik 8-13.30 :), sen direkt efter typ träffade jag min Godman för första gången, första intrycket var mer än bra och jag hoppas vi löser några stora problem för mig :). ett plus i kanten i mitt livs-protokol ahaha vilka ord jag använder :D.
något mer har väl inte hänt? jag blev glad när jag kom in i trappen och det luktade bullar i hela trapphuset, jag höll tummarna på att det skulle vara inne hos oss. och titt på fasan, mamma hade bakat bullar :D. Mums<3
nu sitter man här och väntar på sin älskling som ska sluta jobbet, :) Första dagen för honom idag, Håller tummarna på att det går bra :)<3
ja, så ska han komma upp en snutt och hälsa på mig . jag skulle behöva tvätta men har ingen ork alls till det. typiskt.. garderoben krymper :/ . haha ne de är inget kul.
imorgon väntas en ny dag på clas ohlson, får se vad den dagen erbjuder.  känner mig slö och hängig men det gör jag jämt när dem snor en timme, de är det enda jag hatar med sommartid & alla jävla mygg och skalbaggar, bläääää ..
Åh, sommar! :) längtar galet till sommaren, hoppas denna sommar bli bra, förra året var bara skit, ren jävla skit.. med vissa undatag.. fåtal.
jaha, idag är det bara 8 dagar kvar då :). sen är jag vuxen, uhja :)
ne, nu ska ni får slippa mitt svammel , så ska jag ta en cigg stoppa musik i öronen och slöa ett tag på balkongen.
Puss&hej<3
Fick bli en bild, på mina Favvo-tjejjor :) love you like crazy ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0