Nu börjar det fan likna något .

Jag är trött, grymt trött på att bara ruttna bort och låta dagarna springa förbi mig. jag vet inte om det har att göra med min "20 års kris" ne, jag vet faktist inte vad det har att göra med över huvudtaget.
på något skumt sätt börjar jag faktist känna mig så pass vuxen som jag ska vara, men ändå saknar man det gamla. Ni vet förr kunde man ju bara sätta sig på marken vart som utan att bry sig, springa runt på stan och bara tjoa och hojta som en tok och sket totalt i fall folk vände sig om och kollade snett.
man kunde tjaffsa runt på internet och sådär som en annan liten fjortis och bara föra ett jävla liv.
nu skulle det bara kännas pinsamt, du vet alltså nej det funkar inte så..
så igår, tog vi en öl på The crownwells eller ja, det blev en öl för mig + 2 drinkar, 2 öl till jeppe men Filip höll sig till en :). Johanna var med också men skulle jobba dagen efter alltså idag så hon drack inget..
det är väl sånt en 20åring ska göra?
jag vet inte, jag känner mig vilsen i allt nu helt plötsligt. who am i ?
puss/ jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0