never say never, hunnie..

hejsan, helgen var både rolig och skön. Drog med tjejjorna till Halmstad ;) Ullared och shoppade och gjorde det sista för projektet :). härligt.

så nu kan man stryka det från listan, så ska jag och Zara bara skriva ihop allting.
jag fick faktist hem rätt så skapligt med grejer. och mitt bästa köp var nog mini-plattången för 79:- :).

de jag köpte vad jag minns nu är ;

bh, trosor, strumpor, 2 linnen, 1 jeans väst, smink, sminkverktyg, sminkborttagningsmedel, solglasögon, plånbok, keps, parfym, deo, smått plock och sådär :D.

hahha orkar inte rabbla upp allt .


men jag hade en fett kul dag och de va skönt att spendera en dag med bruttorna :D. tack för en skön dag <3


idag har jag då varit på praktiken, och strosat omkring.. rätt okej men ändå jobbigt, för jag skulle hjälpa våran språk-praktikant. och det är inte lätt när personen ifråga knappt förstår svenska eller ens pratar svenska..

fixade lite med vår nya kampanj och sen dags att gå hem.

När jag kom hem hjälpte jag mamma med smörgåstårtorna :), som vi ska mumsa på imorgon :D. för imorgon mina damer och herrar blir jag vuxen haha hela 20 år :D.

grattis mig :D


neee nu orkar jag inte skriva mer, men vi höres och synes. Pussas<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0