hmjaa ..

Alltså så här tråkigt borde vara förbjudet att ha !
vill att min lille pojke ska komma tillbaka till mig nu, det var så länge sen vi var typ en hel dag. vi ses bara någon timme sen är du borta :/. hatar det!

det luktar grillat på gården, solen håller på att gå ner, ögat värker och magen börjar kurra. Är det bara jag som har så här förbannat tråkigt? Seriöst det finns ju INGET att göra .. :/
nu har jag iallafall bokat tid på Hair n´beauty, den 14 juni blev det klockan 14:30 ! yeeeeah!!
längtar, de enda som fattas nu till studenten är håret & skorna :/.
men ögonen håller jag öppna, om man bara kunde ha pengarna också. :(.. förresten köpte skraplotter idag, typiskt min otur, 25 ynka spänn fick jag . onödigt köp.. dumma jag trodde ju på turen men i verkligheten hade jag ingen tur..
men guuuuuuuuuuud jag vill hitta på något!
PISS PÅ DEN HÄR DAGEN! & FUCK ALLT ANNAT ..
hur fan kan man ens vilja ha rosa hår ? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0