en ledig dag idag :)

Hejsan hoppsan fallerallera ..
idag har jag vaknat, haha såklart ;) onödig fakta för er som intresseras.
nej men sedan har jag hjälpt mamma att städa köket och gjort påskfint, åh jag älskar vårat kök nu . DET ÄR GULT ! min favvo-färg :D.
efter det tog jag en tupplur som varade i 3 timms eller nått sånt, haha blev väckt av mamma och rusade runt överallt för att jag skulle bli klar för besöket på vårdcentralen..
skulle träffa läkaren för att prata om mina halsmandlar och sen ta blodprov..
klart med det, hade vita prickar i halsen och var röd. men det va inget bakteriellt . tur det. och blodprovet får vi svar på om nån vecka sådär.
sen tog vi bilen brum brum bort till rusta för att kolla efter mattor, mamma vill göra om i hallen hon tycker det är för mörkt.. vi hittade en dö snygg beighe matta men med fel längd, och den rätta längden fanns bara i ful äcklig grå färg. usch ..
köpte istället, klorin och ostbågar :)
sen över till willys för att köpa lite mjölk, haha men i vagnen hamnade 2 tights till mig, 2st mini påskliljor, pålägg, päron 1 red bull 2 st loka melon till min ullareds resa massa bröd påskmust krossade tomater och ja massor mer..
haha de blev tugnt att bära upp till hemmet.
och inte nog med det, så stannade vi faktist till i skarphagen centrum på vägen hem och gick in och köpte 2 potatisbakelser och en budapest bakelse till kaffet vi tog förut. :D
rätt nöjd med dagen :D, inte lagt ut en spänn. haah men mamma får pengar av mig efter ullared för dem där tightsen :)<3
nu väntar jag bara på babe som ska komma han har väl slutat jobbet nu hoppas jag. han struntade i att komma igår för han fick skjuts hem . så han lovade att vara med mig idag en stund :), o han saknade mig så vi hoppas på att han håller sitt ord nu :).
Älskar dig plutten min<3
hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0