det var en gång ..

stress! stress! streeeeeess!

jag kommer aldrig inte en jävla chans alltså att hinna 9 kurser till den 20e maj. inte en chans! blir helt ddepp på det här. ''
sen nu idag då har jag varit i skolan och gjort Nk-prov, hm trodde de skulle vara lätt men de va faktist rätt svårt :/. hoppas på det bästa förväntas det värsta..

sen bild och religion och tro de fan eller ej men jag var faktist med på småföretagande A idag! haha duktiga mig. PLUS att jag kom faktist i tid idag börjar kvart över 8 jag brukar komma 20 i 9.. men idag var jag i skolan 5 över 8 och jag är hur stolt som helst på mig mig själv.'


träffade nya mentorn idag, mjo vi hoppas på de bästa som sagt förväntas de värsta..

jag ska fan tatuera in de där :D. haha de är fan nått jag säger jämt. ;)


nu väntar jag bara på jeppe som slutar, vi ska åka en sväng och sådär.. Cornis & dessie hämtar honom från jobbet och sen plockar dem upp mig dåraa..
'
sen m¨åste ja sova, ska åka till ullared imorgon med knäppisarna :) men helt klart dem bästa !
Zassa, Ewe & Zara :D<3


aya, pusshejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0