dagarna går fort ..

" jag hatar att bråka med dig, & jag hatar att du gör mig ledsen. Jag hatar att jag älskar dig! "

jag kan inget annat än sura för att få din uppmärksamhet till att säga att något är fel!. jag vill ju inte bråka men du, man måste slåss för sin sak, om du bara kunde lyssna.. :/ om du bara kunde förstå.

jag hatar att jag älskar dig så mycket, kan inte förklara känslan. men samtidigt är jag så oerhört grymt glad för att jag älskar just dig. du är pojken jag vill dela min framtid med. men inte på detta viset. inte såhär :/..

önskar bara att du kunde förstå mig bättre, mötas på halva vägen. men du är bestämd och går din väg. så är det bara jag kvar där sen.. själv. :/ .


/jacqueline.



----------------------------------------------------------------'

" En långpromenad igår med Glimma & Jesper, min älskling <3 "






mina 2 älsklingar :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0